۴.۷/۵ - (۱۱ امتیاز)

چگونه مدیر خود را متقاعد کنیم که به نرم افزار نگهداری و تعمیرات نیاز داریم؟

یک روش برای متقاعد کردن مدیر :

این مقاله به شما کمک میکند که چگونه فناوری های جدید را به شرکت خود معرفی کرده و مدیر خود را به استفاده از آنها مشتاق کنید.

البته ما به طور خاص در این مقاله درباره استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات صحبت  می کنیم زیرا این فناوری جدید با اینکه باعث بالارفتن میزان برگشت سرمایه است اما استقرار آن با هزینه و تغییر فرهنگ سازمانی همراه است.

پنج مزیت نرم افزار نگهداری و تعمیرات  که مدیران به آن ها اهمیت می دهند:

برای جلب توجه مدیران باید با زبان آنها صحبت کنیم. پنج موضوع وجود دارد که برای مدیران بسیار مهم است. نرم افزار CMMS می تواند این موضوعات را بهبود ببخشد.

متقاعد کردن مدیر برای خرید نت

      ۱.آنچه برای مدیران مهم است: پیشرفت

بر اساس نظرسنجی موسسه PWC ، ۸۱ درصد از مدیران می گویند که پیشرفت شرکت اولویت اول سازمان آنها می باشد.منظور از پیشرفت ، بدست آوردن درآمد بیشترو سهم بزرگ تر از بازار است که این یک روش مطمئن برای موفقیت در بلند مدت میباشد.

چگونه نرم افزار نگهداری و تعمیرات باعث پیشرفت میشود؟

جواب این سوال در دو کلمه کارآمدی و قابلیت اطمینان خلاصه می شود.

تولید بیشتر و اتلاف کمتر مطمئن ترین راه برای رشد است. یکی از مفیدترین ویژگی های نرم افزار نگهداری و تعمیرات توانایی آن در برنامه ریزی و بهینه سازی نگهداری پیشگیرانه و مبتنی بر شرایط و سایر استراتژی های پیچیده است. این ویژگی منجر میشود که ضریب آماده به کاری ماشین ها بالاتر برود همچنین باعث کاهش زمان توقف تجهیزات و کاهش اتلاف منابع میگردد

     ۲.آنچه برای مدیران مهم است: هزینه ها

“اولین سوالی که احتمالاً از شما پرسیده می شود این است که” چقدر پول از طریق این نرم افزار  صرفه جویی می شود و کجا؟ “

نرم افزار نگهداری و تعمیرات به چه اندازه باعث کاهش هزینه میشود؟

  • کاهش ۵ تا ۱۵ درصدی هزینه های کلی نگهداری با مدیریت بهتر گردش کار
  • صرفه جویی در هزینه ها تا ۲۰ درصد از طریق کنترل موجودی و خرید
  • کاهش ۲۰ درصدی زمان خرابی با بالا بردن بهره وری و تخصیص منابع

به نقل از یکی از مدیران ارشد شرکت MAPMA که به وضوح این مزایای ذکر شده برای کاهش هزینه را تجربه کرده است.می گوید : قبل از دریافت نرم افزار نگهداری و تعمیرات ، تیم او مقدار زیادی از منابع را  هدر می داده و در نتیجه هزینه های هنگفت و غیر ضروری به سازمان تحمیل میشده. نرم افزار نگهداری و تعمیرات به او اجازه داد تا این مشکل را با مستندسازی قسمت هایی  که استفاده می کنند حل کند.

  ۳.آنچه برای مدیران مهم است: نیروی متخصص

بر اساس مطالعات صورت گرفته در موسسه  KPMG ، بیش از ۷۵ درصد مدیران دغدغه های ذهنی فراوانی در رابطه با استخدام و ادامه به کار نیروهای متخصص دارند.دلیل بالا بودن این آمار این است که به طور متوسط ​​۳۳ درصد از حقوق سالانه یک کارگر برای استخدام و آموزش نفر جایگزین او هزینه دارد.

چگونه نرم افزار نگهداری و تعمیرات در این مورد به سازمان شما کمک می کند؟

استوارت فرگوسن ، مدیر ارشد مهندسی فروش می گوید:

“بزرگترین چالش صنعت تعمیر و نگهداری عدم وجود نیروی متخصص در آینده است.” بدون داشتن نیروی ماهر ، تجهیزات به آن اندازه که تولیدکنندگان به آن احتیاج دارند ، قابل اعتماد نخواهد بود. “

با اینکه نرم افزار نگهداری و تعمیرات مشکل پیدا کردن فرد متخصص را حل نمی کند اما با کاهش تاثیر چالش های مالی (مثل ترک یک باره ی نیروی متخصص) که در حال حاضر ۲۰ درصد هزینه های سازمان را تشکیل میدهد بسیار کمک کننده می باشد.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات تمام سوابق و اطلاعات مربوط به دارایی ها ، قطعات ، گردش کار و موارد دیگر را در یک محیط یکپارچه در اختیار شما قرار می دهد . این کمک میکند تا پرسنل جدید نگهداری و تعمیرات سریعتراستخدام شوند و آموزش ببیند. همچنین نرم افزار نگهداری و تعمیرات اجازه می دهد تا اطلاعات  را با سایر بخشها به اشتراک بگذارید .

  ۴.آنچه برای مدیران مهم است: اطلاعات

داده ها و اطلاعات بسیارارزشمند هستند و به سازمان شما کمک می کند تا قبل از گرفتن هر تصمیمی ، مشکلات را پیش بینی کنید  تا قبل از اینکه مشکلات  آنقدر زیاد شوند که در روند شرکت اختلال ایجاد کنند .

چگونه نرم افزار نگهداری و تعمیرات باعث جمع آوری اطلاعات میشود؟

نرم افزار CMMS به تیم نگهداری و تعمیرات(نت) شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری را جمع آوری کرده و از صحت ، سازماندهی و مفید بودن آنها اطمینان حاصل کند.نرم افزار CMMS تمام اطلاعات شما را جمع آوری کرده و دسترسی به آنها را ساده تر میکند همچنین وارد کردن اطلاعات جدید در این نرم افزار بسیار ساده تر از روش های دستی و سنتی خواهد بود. از این اطلاعات برای پیش بینی خرابی ها ، بهینه سازی خرید قطعات ، کاهش هزینه ها ، بهبود عملکرد تجهیزات و موارد دیگر استفاده می گردد.، همچنین  تکنسین ها می توانند با نصب برنامه ی نرم افزار نگهداری و تعمیرات بروی تلفن همراه خود ، سابقه تجهیزات ، اعلام خرابی ، دستور کارها ، گزارشات و موارد دیگر را مشاهده نمایند .

   ۵.آنچه برای مدیران مهم است: امنیت

هر چند وقت یک بار خبر هک شدن شرکت های بزرگ و دزدیده شدن اطلاعات آنها باعث شده که ۲۰ درصد از مدیران “امنیت” را به عنوان یکی از پنج نگرانی اصلی خود معرفی کنند. پس بدیهی است که از هر اقدام جدیدی که باعث امنیت بیشتر میشود استقبال کنند

چگونه نرم افزار نگهداری و تعمیرات باعث افزایش امنیت میشود؟

نرم افزار نگهداری و تعمیرات تمام داده های شما را بر روی سرورهای امن با قابلیت پشتیبان گیری ذخیره می کند و خطر از دست دادن سوابق فیزیکی و دیجیتالی را از بین می برد.

برای دریافت مشاوره رایگان و دموی نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات با ما تماس بگیرید
تلفن : ۳۶۲۶۱۸۶۳ -۰۳۱ داخلی ۲۰ و۲۲

همراه : ۹۴۱۶ ۶۹۴ ۰۹۱۹ و ۹۴۱۴ ۶۹۴ ۰۹۱۹