۵/۵ - (۱ امتیاز)

استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات (CMMS) ساینا در شرکت گروه صنعتی پویش پژوهان

نگهداری و تعمیرات در شرکت‌های حمل و نقل لوکوموتیوی

حمل و نقل ریلی به دلیل دارا بودن مزیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه در ابعاد ایمنی، زیست محیطی، حمل انبوه و هزینه‌های حمل نسبت به سایر سیستم‌های حمل و نقل مورد توجه صاحبین کالا و خدمات حمل و نقل کشورها بوده است. حفظ این سـرمایه عظـیم و آماده به کاری آن مستلزم داشتن برنامه جامع نگهداری و تعمیر در زیر بنا و ناوگان و همچنین کنترل و نظارت بـر روش‌های بهـره برداری از آن می باشد.

تاثیر نگهداری و تعمیرات بر بهره‌بری حمل و نقل لوکوموتیوی

استقرار سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات Sayna CMMS در شرکت پویش پژوهان صنعت به بهره‌وری و بهبود فرآیندها جهت افزایش عملکرد کسب و کار کمک بزرگی می‌کند. این سیستم مدیریتی قدرتمند به مدیران و کارکنان امکان مدیریت بهینه تعمیرات و نگهداری را می‌دهد و با دسترسی سریع به داده‌ها و گزارشات دقیق، تصمیم‌گیری‌های بهبود یافته و کیفیت بالاتری ارائه می‌دهد. به کمک Sayna CMMS، شرکت پویش پژوهان صنعت می‌تواند به بهترین نحو از منابع خود بهره ببرد و رقبای خود را پشت سر بگذارد..

نگهداری و تعمیرات بر مدار ساینا

شرکت مهندسی ساینا سیستم با ارائه یکی از کامل‌ترین سیستم‌های نگهداری و تعمیرات با نام ساینا CMMS  تمامی نیازمندی‌های حمل و نقل لوکوموتیوی و ریلی  را در نظر گرفته و با بومی سازی فرایندهای نگهداری و تعمیرات برای این مجموعه‌ها می‌تواند یکی از مراجع برنامه ریزی، ثبت، پیگیری و مستند سازی تعمیرات باشد.

تجربیات نشان می‌دهد با بهره گیری از ساینا  CMMS، هزینه‌های واحد نگهداری و تعمیرات به شدت کاهش یافته است. این هزینه‌ها شامل استهلاک زودرس تجهیزات، هزینه‌‌های تعمیرات تکراری، انرژی مصرفی، کاهش سرعت سیر، توقف در ایستگاه‌ها، کاهش راندمان، نارضایتی و خروج مشتریان و …  را اشاره نمود.

استقرار نت در پویش پژوهان صنعت

برای دریافت مشاوره رایگان و دموی نرم افزار نگهداری و تعمیرات با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۲۶۱۸۶۳ -۰۳۱ داخلی ۲۰ –   همراه : ۰۹۱۹۶۹۴۹۴۱۶

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید. @Sayna_system