۵/۵ - (۱ امتیاز)

استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات ساینا (CMMS) در شرکت تکران مبرِّد (ایستکول)

نگهداری و تعمیرات در شرکت های تولیدی بسیار حیاتی است.

یکی از اصلی ترین نیازمندی های شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی، تعمیرات و نگهداری بهنگام ماشین الات بوده و هست. تعمیرات و نگهداری از ارکان اساسی حیات هر مجموعه تولیدی است و کارکرد صحیح و طول عمر مفید ماشین‌آلات و تجهیزات را تضمین می‌کند. همچنین برنامه ریزی دقیق آن از ایجاد هزینه های مازاد نظیر کاهش عمر مفید، استهلاک، خرابی قطعات، افت کیفیت محصولات تولیدی و ایجاد ضایعات یا تعطیلی خطوط تولید جلوگیری می‌کند.

همچنین با ثبت تعمیر یا تعویض قطعات مشخص می‌گردد که قطعات خریداری شده نسبت به طول عمر اسمی و استاندارد چه عملکردی داشته و قطعات فاقد کیفیت یا غیر اصل قابل تشخیص بوده و از خرید مجدد آن خودداری خواهد شد.

لازم به ذکر است با مستند سازی عملیات انجام شده و اطلاعات پیمانکار یا کارشناس تعمیرات میزان کیفیت تعمیرات قابل پیگیری خواهد بود و می توان میزان دقت و صحت تعمیرات را پایش نموده و خرید خدمات تعمیرات یا کارکرد پرسنل واحد تعمیرات را ارزیابی نموده و از هزینه های مجدد تعمیرات پیشگیری کرد.

هر مجموعه تولیدی نیازمند یک سیستم نگهداری و تعمیرات است.

برنامه ریزی، بهنگام سازی، پیگیری و مستند سازی این تعمیرات به صورتی که در بهترین زمان و با کمترین هزینه صورت پذیرد نیازمند دانش و تجربه بسیاری است که با تغییرات نیروی کار متخصص در مجموعه، همیشه با چالش جدی مواجه مواجه می‌گردد. به همین دلیل وجود یک سیستم نگهداری و تعمیرات می‌تواند این مشکلات را کاهش داده و به افزایش بهره‌وری تولید کمک شایانی داشته باشد.

شرکت مهندسی ساینا سیستم با ارائه یکی از کامل‌ترین سیستم‌های نگهداری و تعمیرات با نام ساینا CMMS تمامی نیازمندی‌های سازمان‌ها و کارخانجات تولیدی را در نظر گرفته و با بومی سازی فرایندهای نگهداری و تعمیرات برای این مجموعه‌ها می‌تواند یکی از مراجع برنامه ریزی، ثبت، پیگیری و مستند سازی تعمیرات باشد.

تجربیات نشان می‌دهد با بهره گیری از ساینا  CMMS، هزینه‌های واحد نگهداری و تعمیرات به شدت کاهش یافته است. این هزینه‌ها شامل استهلاک زودرس تجهیزات، هزینه‌‌های تعمیرات تکراری، انرژی مصرفی، ضایعات تولیدی، تعطیلی خطوط تولید، کاهش راندمان تولید، نارضایتی و خروج مشتریان و …  را اشاره نمود.

استقرار سیستم نگهداری تعمیرات ساینا در ایستکول
سیستم مدیریت تعمیرات و نگهداری

معرفی شرکت تکران مبرد (ایستکول)

شرکت تکران مبرد از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را با تولید یخچال های صنعتی در استان قم آغاز کرده و تولیدات خود را در زمینه یخچال و فریزرهای سایز کوچک توسعه داده است. اینک در دهه پنجم فعالیت خود با بیش از ۴۰ سال تجربه گرانبها در عرصه تولید توانسته است با نام تجاری ایستکول در صدر بازار یخچال فریزر های سایز کوچک و آبسردکن های دو منظوره در  ایران قرار گیرد. ایستکول همواره با شناخت مختصات بازار، نیاز بیش از ۶۰% از سهم بازار کالای گروه خود را با سبدکالایی متنوع و باکیفیت  پاسخ داده تا همه جا (اداری، تجاری، درمانی، رفاهی و خانگی) امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.

استقرار نرم افزار نگهداری تعمیرات در شرکت

شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات ساینا (Sayna CMMS) در شرکت تکران مبرد (ایستکول) در مهر ماه ۱۴۰۱ نموده است.

ماژول‌های مورد درخواست شرکت تکران مبرِّد (ایستکول) از سیستم نگهداری و تعمیرات ساینا به شرح زیر می باشد:

  • مدیریت اطلاعات ماشین‌آلات و تجهیزات (Asset Management)
  • ساختار ماشین‌آلات و تجهیزات (BOM)
  • درخواست کار و اعلام خرابی
  • مدیریت دستور کار (Work Order)
  • مدیریت قطعات یدکی
  • مدیریت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PM
  • کنترل طول عمر قطعات
  • مدیریت چک لیست‌های کنترل کیفی
  • مدیریت کارکرد ماشین‌آلات
  • تحویل و تحول
  • مدیریت ابزارآلات
  • مدیریت منابع انسانی
سیستم نگهداری و تعمیرات

برای دریافت مشاوره رایگان و دموی نرم افزار نگهداری و تعمیرات با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۲۶۱۸۶۳ -۰۳۱ داخلی ۲۰ –   همراه : ۰۹۱۹۶۹۴۹۴۱۶

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید. @Sayna_system