۳/۵ - (۵ امتیاز)

نت در کارخانجات

بروز خرابی در فرآیند تولید باعث اتلاف هزینه، زمان و منابع خواهد شد. نرم افزار نت ساینا به شما کمک می کند تا زمان بندی، برنامه ریزی، سازمان دهی و رهگیری تعمیرات در جهت تسهیل و خودکار سازی درخواست ها و سایر امور روزانه انجام می شود به نحوی که شما می توانید بر روی کارهای با اولویت بیشتر تمرکز نمایید.

اطلاعات بیشتر در صفحه نگهداری تعمیرات کارخانه

نت کارخانه
نرم افزار نگهداری و تعمیرات - نرم افزار نت ساینا

نگهداری و تعمیرات برج ها و هتل ها

استفاده از نرم افزار نت ساینا می تواند کلیه فعالیت های نگهداری و تعمیرات در برج های مسکونی، تجاری، هتل ها و مجموعه های اقامتی را تسهیل نماید به نحوی که فعالیت هایی مانند نگهدراری و تعمیرات تاسیسات حرارتی و برودتی، موتورخانه، ژنراتورهای برق، آسانسورها و پله برقی ، تاسیسات شبکه ی برق و مخابرات و … را به بهترین شکل ممکن و در بالاترین سطح آماده بکاری تجهیز مدیریت و کنترل کرد.

اطلاعات بیشتر در صفحه نگهداری و تعمیرات هتل و برج های تجاری مسکونی

نت بیمارستان ها و مراکز مراقبت های پزشکی

به عنوان یک مدیر واحد نت یا رییس بیمارستان، شما باید اطمینان داشته باشید به منابعی که همیشه باید در دسترس باشند برای زمان هایی که به آنها نیاز فوری دارید. نرم افزار نت ساینا کمک می کند به زمان بندی فعالیت ها، قابلیت رهگیری کارها و تسریع در ارتباط بین تکنسین ها و دیگر کارکنان برای سرپا نگهداشتن بیمارستان شما

اطلاعات بیشتر در صفحه مدیریت نگهداری تعمیرات بیمارستان

نت نیروگاه

نرم افزار نت ساینا مجتمع های نیروگاهی را در مواجه با مقررات نگهداری و تعمیرات حرفه ای و معیارهایی مانند ایمنی، توان خروجی و بهره وری کمک می کند. این همراهی تا زمانی که کاهش هزینه و افزایش عمر تجهیزات و ماشین آلات نیروگاه به دست آید ادامه دارد

نت ناوگان

شرکت های حمل و نقل با استفاده از نرم افزار نت ساینا می توانند نگهداری و تعمیرات ناوگان خود را در جهت کاهش هزینه تعمیرات، مقابله با خرابی و از کارافتادگی خودروها، افزایش عمر خودرو، افزایش ضریب آماده بکاری ناوگان و بالا بردن سطح ایمنی در عملیات حمل و نقل استفاده نمایند.

اطلاعات بیشتر در صفحه نگهداری و تعمیرات ناوگان حمل و نقل 

نت پارک و شهربازی

برای مجموعه های بزرگ شهربازی، پارک ها، پارک های حیوانات و باغ وحش ها مهمترین مسئله فراهم کردن آسایش شما برای تفریحات خارج از منزل است. در چنین محیطی مقابله با وقوع خرابی ها و تعمیرات خاص، چالش بزرگی می باشد. نرم افزار نت ساینا ابزاری است که شما برای مدیریت، زمان بندی و رهگیری تمام تعمیرات احتمالی در مجموعه تفریحی و سیاحتی خود نیاز دارید.

نت دیتا سنتر

نرم افزار نگهداری و تعمیرات دیتا سنتر ساینا با افزایش بهره وری و کارایی و درعین حال باعث کاهش چشمگیر هزینه های راه اندازی سیستم ها، سرور ها و منابع ذخیره انرژی خواهد شد.

نت در مدرسه

چه مدرسه خصوصی داشته باشید یا عضوی از نظام آموزش عمومی یا سراسری باشید، نگهداری و تعمیرات بهینه می تواند بسیار ضروری باشد برای اطمینان خاطر از تجهیزات، کلاس ها و تکنولوژی هایی که شما در مدرسه استفاده می کنید. یک نرم افزار نت می تواند به شما کمک کند تا در بالاترین سطح نگهداری و تعمیرات باشید.

نت در دانشگاه ها و مراکز آموزشی

مدیریت آسان تعمیرات در سازمان های آموزش عالی، نیازمند سازمان دهی، جوابگویی و قابلیت اطمینان است. نرم افزار نت ساینا با قابلیت مدیریت چندوجهی برای کمک به شماست تا مدیریت مکان های خارج از سایت اصلی سازمان، ساختمان کمپ ها، زمین های ورزشی بیرون از منطقه و هر چیزی که در این بین باشد را در دست داشته باشید.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات - نرم افزار نت ساینا
نرم افزار نگهداری و تعمیرات - نرم افزار نت ساینا

نت کشاورزی و زراعت

به عنوان یک کشاورز، اهداف نگهداری و تعمیرات شما این ها هستند : حفظ پول و سرمایه ، کنترل مخارج و مقابله با خرابی و ازکارافتادگی تجهیزات در طول فصول پرکار. نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات مزرعه ما به شما کمک می کند تا به طور دقیق تمامی کارهای تعمیرات برنامه ریزی کنید تا کارها بخوبی انجام شده و تجهیزات دیرتر خراب شوند.

نت در باشگاه ورزشی

زمانی که اعضای باشگاه شما به پرورش و مراقبت از خودشان مشغول هستد، چه کسی از تجهیزات شما مراقبت می کند؟ فرقی ندارد شما مدیر یک یا ۱۰۰ باشگاه باشید، نرم افزار نت ساینا به شما کمک خواهد کرد تا امکانات شما بزرگ بنظر آمده و به خوبی کار کنند و در عین حال از تجهیزات شما به بهترین شکل نگهداری می کند.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات - نرم افزار نت ساینا
نرم افزار نگهداری و تعمیرات - نرم افزار نت ساینا

نت در صنایع غذایی

نرم افزار کاربر پسند ساینا کمک می کند تا مطمئن شوید که تیم شما نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را در زمان خود انجام می دهند. تعمیرات پیشگیرانه برابر است با کاهش توقفات در خط تولید بخاطر انجام تعمیرات اضطراری و کاهش محصولات معیوب

نت شهر ( نگهداری و تعمیرات در شهرسازی )

دیریت پروژه های نگهداری و تعمیرات شهرداری بدون داشتن ابزار مناسب می تواند چالش بزرگی باشد. استفاده از نرم افزار نت ساینا برای به وجود آوردن یک استراتژی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه می تواند در جهت افزایش عمر تجهیزات، رهگیری هزینه های تعمیرات، پیش بینی و پیشگیری از خرابی تجهیزات، افزایش بهره وری نیروی انسانی و کاهش ازکارفتادگی تجهیزات ماشین آلات گران قیمت شهر موثر باشد.

نت در معادن

در معدن کاری به هنگام بودن و آماده بکاری یک شاخص مهم می باشد. یک نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات، اطلاعات شما را در خصوص وضعیت تجهیزات بروز نگه می دارد تا یک فرایند تعمیرات پیشگیرانه با الویت روی تجهیزات بحرانی راه اندازی کنید